Tobbes dammbygge klart :o)

Publicerat 2010-06-02 21:25:25 | i kategori

Tobbe fick för sig att vi skulle ha en damm någonstans på trädgården, han har pratat om det ganska länge.. och nu satte han igång å grävde ett hål i backen i söndags. och idag slutförde han det.. så det tog 4 dagar ungefär, och då har han alltså inte hållt på hela dagarna.. så det gick väldigt fort att göra den! :o)




 
 

 

 

 

 

Jah, så blev det.. och ska jag vara ärlig så troddde jag inte innan att han skulle slutföra det så bra!
Jag trodde antingen att han skulle bli halvklar(tröttna), eller att han skulle komma på att det var svårare än han trodde å då skita it..
Men icke, där hade jag fel!!

Tobbe har gjort ALLT själv, jag har inte hjälpt till med nåt va gäller dammen! :oP
Erik hjälpte till å grävde i söndags.. Annars sen har han gjort allt själv.. t o m planterat växterna.. hehe.

Grävning
Slangdragning(till pumpen)
Betonggrund med blå målning i botten
Betong och stenbygge som är vattenfall
Installation vattenpump
Vita stenar runt
Växter

Visst blev det fint?
Han imponerade på mi iaf :o)

Postat av: Viktoria

Jättefint..tänk vad han kan om han vill.

Han kanske skulle bli trädgårdsdesigner..eller vad det heter hehe

2010-06-03 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: