This day so far!

Publicerat 2010-06-06 18:26:10 | i kategori

Den här dagen känns som den är väldigt kort, eller är det bara jag kanske!? för att vi sov 2 timmar i förmiddags(Joline somnade inte i vagnen ute imorse). Jaja. hur som helst så har dagen vart OK. Förutom mina jobbiga tankar om annat, som inte hör bloggen till så det är inget jag behöver skriva om här, men vi behöver bli mer ekonomiska det är en sak som är säker!
Tänk om man kunde vara ekonomiskt oberoende, fy fan va skönt. Inte överdrivet rik för det vore ju inget kul nånstans sen när man har precis allt. Men lite lagom sådär så det iaf aldrig är något man behöver tänka på.

Jaja. Våran dag har iaf vart helt ok. Vart ute och slappat i hängmattan, på gräset, i vagnen, suttit på trappen med kaffe och pratat, busat osv osv..
Lilla J sover nu efter gröten sen 15min, hon var jättegnällig. Men jag hann inte mer än sätta ner henne i vagnen å ut på grusvägen precis utanför så slockna hon. Så det blev bara en vädigt kort promenad idag.



  

 

 Hoppas ni oxå haft en bra dag såhär långt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: