This day so far ..

Publicerat 2010-06-15 15:55:53 | i kategori

Joline och Jag vaknade kl 07 idag, då gick vi upp och åt frukost men en timme senare var vi trötta och somnade om. Sen vaknade jag klockan 11(?) typ. Och då ligger jag själv i sängen!? Både Joline och Tobbe va borta.
När jag sen kommer ner så sitter dom ute på trappen, dricker kaffe och pratar :o)
Då ska jag nämna att Tobbe har hängt tvätt, lagt i en ny maskin tvätt, plockat i och ur diskmaskinen.. och t o m bytt en nr 2 blöja. haha! Jag är imponerad.. oftast jag som sköter både tvätt och disk, om jag inte ber honom!

Det var underbart att få sova ostört några timmar extra på morgonen/förmiddagen(första gången) ♥
Annars har det alltid vart något som stört. Exempel; att när Tobbe tar J på morgonen så har jag inte kunnat somna om igen för jag är så van att alltid gå upp när hon vaknar, eller så har han vart sjuk, eller så har han jobbat, eller så ... osv osv. Men idag, yiieeyy ♥

Nu
på eftermiddagen har Tobbe vart i garaget, och jag och Joline har hunnit med en liten kort promenad. Såklart hade jag kameran med mig! Vad annars?!








Postat av: Jenny

Du tar jättefina bilder!

2010-06-16 @ 07:42:01
URL: http://mindotterfreja.blogspot.com
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Fina bilder :)

2010-06-16 @ 11:17:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Nämen :D Det var som fan! HAHA

Perfekt väder för att kolla på fina bilar och äta glass :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: