Står still..

Publicerat 2010-06-26 20:01:07 | i kategori

Det går inget vidare här med att bli frisk!
Order från läkaren idag på besöket var att avvakta, för det har varken blitt bättre eller sämre. Kan ha vart lite för kort tid för uppföljning(ett halvt dygn) så jag ska tillbaka imorn igen kl 9.45 igen.
Eftersom en sånhär halsböld växer sig stor så snabbt så är det jätteviktigt att man vet vart den tar vägen, därav så många besök! Imorse kändes det oförändrat, men under dagen vart jag så dålig att jag sa; jag dör av det här!
Jag var helt väck och DÅ var en såndär mardrömstanke: att jag är inte ens kapabel att ta hand om Joline!

Men hon har världens bästa pappa som såklart sköter det likabra! Så idag har jag legt i sängen hela dagen nästan medans Tobbe och Joline har lekt och städat!
Nu är jag piggare igen och orkar vara uppe, antar att jag fick en släng av feber under dagen, för innan har jag vart pigg och orkat vara uppe även fast jag haft skitont i halsen.

DENNA HALSBÖLD ÖNSKAR JAG INTE ENS MIN VÄRSTA FIENDE! Det är hemskt!
Nästan så jag önskar den blir värre nu så dom kan skära hål på den. så allt bara släpper.
Men den va inte mogen för de än så bara hoppas den lägger sig!


Uppdaterar lite mer senare med bilder från dagarna!
Joline har sovit i 2h nu så det är dags att väcka henne nu så hon kan sova ikväll sen, vilket nog kommer bli senare än 21 idag..just eftersom hon sovit nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: