Rosa saker till tösen?

Publicerat 2010-06-03 23:39:38 | i kategori Shopping/Tips

Mina nästa köp till Joline ska nog bli dessa, sen framöver!
Lektält med prinsesskronor på. och spjälsängsskydd!
Fanns flera liknande nu när jag kollade runt men just denna fastnade jag för, passar resten av hennes saker till rummet med kronorna på..

Joline har ju redan gardiner och sängkläder i den rosa moln serien oxå, nu fattas bara spjälsängsskyddet :o)
Sen är det bara vit färg på väggarna som saknas!!
Sen är hennes rum redo!

Fast sen får vi väl se när mamman är mogen nog att släppa Joline till sitt egna rum nattetid.. haha!
INTE ÄN PÅ ETT TAG IAF!




Postat av: Viktoria

jättefint.Vi har ju en princess-kudde hon kan få ärva.Aldrig använd..hahaha..

2010-06-04 @ 07:28:38
Postat av: sarah

åh ett sånt spjälskydd har jag letat efter, såg ett likadant på en bild någonstans, fast i grått, men kan inte minnas var det var:O Vart har du hittat "ditt"?

Kram kusinvitamin

2010-06-04 @ 20:38:09
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag tycker ni har jättefint..

2010-06-04 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: