Our Wednesday.. so far!

Publicerat 2010-06-09 14:55:54 | i kategori

Hemma igen efter en oplanerat trevlig dag med min mamma/Jolines mormor!
Mamma behövde ju sin bil till eftermiddagen, men eftersom mina planer ändrades lite så gjorde vi så att jag och J åkte in tidigare till stan så mamma kunde göra sina ärenden på fm istället, sen tog vi lunch på stan, en god kycklingsallad på ströget och sen gick vi bort till tandläkaren efter det och mamma var då med J ute i väntrummet. Och det gick hur bra som helst. Jag hörde in till rummet där jag låg i stolen hur Joline skrattade där ute.. ;o) (hon har ju vart lite känslig så utan min närhet). Det värmer såå i mammahjärtat när jag ser att det funkar när hon är med nära och kära!

Hos tandläkaren gick det bra, nu är allt avslutat efter den där hemska tandställningen jag tog bort för hmm (2 årsen? tror jag). SKÖNT!
Men dom såg där att jag nog borde ringa vanliga tandläkaren för lagning av 2 hål(som om jag inte visste det) men att gå till tandl å laga hål är ju inte bara billigt. Men nu skickade dom en remiss upp för ena hålet var ganska rejält. Så nu kommer jag inte undan! *suck* men likabra att få det gjort innan hålet är så stort att inte ens en rik människa har råd att laga!

Så idag är allt som skulle göras avklarat, men nu sitter vi här hemma utan bil :o( har hittat några bilar som vill byta in min mot sin, och såklart vill ju dom ha pengar emellan eftersom min är defekt och deras nyskattade och nybesiktigade. Och jag känner att pengar att lägga på bil är det sista vi ha råd med just nu.. Men va ska man göra när man bor på landet?? Bil är ju ett MÅSTE såhär!!




 

 Fulle rulle igen SÅKLART!

Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Ja okej, den är iaf jätte fin!

Var inne på din länk där webbdesign osv, tycker det var lite dyrt för min del ;) Men blir man nöjd så :)



kramen

2010-06-09 @ 18:23:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: