Öppen blogg? Respons?

Publicerat 2010-06-03 21:43:39 | i kategori

Jag TROR det lutar åt hållet att ha en öppen blogg.. Vi får se, lite osäker ännu.. Ska fundera lite till. OM det blir så blir det isåfall lagom till nya designen kommer! Hoppas på nu inom de närmsta dagarna! :o)
Och OM det blir öppen blogg så kanske bilderna minskar en aning! Men fortfarande så slipper ni inte undan det om ni kikar in ;oP Bilder foto osv ör en STOR del av mig så lev med bild och foto tjat om ni ska läsa, hehe!
Jag älskar det!

SEN MINA FINA LÄSARE.. så får ni mer än gärna kommentera i bloggen, det har dött ut, har bloggen blivit tråkig?
Eran respons gör det MYCKET ROLIGARE att blogga, och jag gillar både ris och ros! Får man ris så kan ju det förbättra, eller hur? ibland kanske det e nåt man inte tänker på, eller så kan det bara vara kul med förslag(ex; att blogga om)..
Då menar jag inte att det alltid måste kommenteras ditt å datt, men vad som helst göör det roligt..
Diskussioner och konverastioner håller ju en blogg vid liv.. ;o)


Jag bjussar på delar av vår vardag, då kan väl ni bjussa på lite respons, hihi!
Postat av: Viktoria

Jag hinner ju inte med mer än att titta och läsa ju..hehe..

Vi ska försöka bli bättre på att kommentera..

Walter älskar ju att se bilder och filmer på sin lilla kusin...

2010-06-03 @ 22:10:46
Postat av: Anneliiie

men du cicci.. de blir ju betydligt roligare att kommentera om du publicerar kommentarerna.. :P de sa du ju häromdan att du blivit dålig på! hihi

2010-06-04 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: