Vem där? (ouuuuiiii?)

Publicerat 2010-06-07 23:09:05 | i kategori

Dagen är nästan slut för min del. Vi har tidigare ikväll tagit oss en minipromenad i duggregnet, busat som varje dag, och gnällt..hihi. Joline har vart en gnällig dam idag. Men det får man vara. Alla har bad days, och det är precis vad jag haft de senaste dagarna.. Hon kanske tagit efter det? nääe mamman hoppas det är tänder på G ;oP

Jag måste innan jag tar natt nämna vilken underbar vän jag har! Annelie du är bäst!
Jag är sååååå tacksam för att du ställer upp på mig när jag behöver det! Tack ♥



Mirror mirror ... ♥

 


Jag tror jag säger godnatt här och hoppas att jag kanske kan somna innan klockan 00.00!
Natti Natti..

Postat av: Annelie

Sötnöt!

2010-06-08 @ 09:35:38
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Vad söta ni är! :) Roligt att du låst upp bloggen igen!!

2010-06-08 @ 20:07:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: