Kväll i stugan!

Publicerat 2010-06-10 00:34:17 | i kategori

Jag har en riktig "bad day" .. Usch vad jag hatar när såna dagar kommer.. Men såklart har inte hela dagen vart på så vis(hade ju en trevlig stund med min mamma och Joline idag). Men dagen slutade inget vidare iaf :o(

Våran eftermiddag och kväll forttsattes iaf på hemmaplan. En kort promenad på 10 minuter när Joline var supertrött men hade svårt att komma till ro.. Då funkar ALLTID smattret i vagnen från grusvägen, hehe! (näe jag själv skulle inte kunna somna av det oljudet, men alla är vi olika, hehe)
Sen har de busats, ålats på golvet(tidigare videoklipp), sjungit, kramats(Joline har vart på gos humör, hehe) hon brukar lixom trycka ifrån lite sådär när man ska kramas annars och är så nyfiken på allt runtikring, men idag tog jag vara på varenda liten sekund då hon var gosig å la huvudet på min axel när jag höll i henne.. mammas lilla ♥. DET GÄLLER ATT TA VARA PÅ TIDEN ÖHT!
Jag gör ett gott försök nu att hålla humöret uppe trots tråkigheter. Och hoppas det inte blir värre humör än jag haft ikväll.




 

 

 Joline sover sen 21.30, och jag begriper verkligen inte vad jag fortfarande gör vaken??
(imorgon ska jag lägga mig samma tid som Joline, påminn mig)
Dags att sova!

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Sv :

Det kommer runt augusti :) Man vet aldrig med villervalla, dom är lite sgea ibland. Det kommer att vara starkare och sååå snygga ;) Du får hålla koll i bloggen ;)

2010-06-10 @ 08:37:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej cissi!

Jajamen det stämmer bra att de är jag de=).

Hur kommer de sig att du hitta hit då?

2010-06-10 @ 11:49:50
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: hehe okej ja världen är bra lite ibland.

Ja ja bor i motala nu på duntis.

Så inga barn här ännu iallafall men de kommer med tiden de me=)

Vart bor du då?

2010-06-10 @ 12:20:33
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: jaha okej där ser man va kul=)

2010-06-10 @ 16:21:13
URL: http://mystjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: