Godmorgon!

Publicerat 2010-06-06 07:41:46 | i kategori

Vi är evigt tacksamma att vi får sova varje natt, att Joline sover hela nätter och att vi då får sova ordentligt, MEN jag skulle ha gått och lagt mig tidigare igår känner jag nu. Men det har jag bara mig själv att skylla!
Joline ligger i vagnen utanför dörren nu, hon visar sig skittrött men vill inte somna om , det är ju livsfarligt.. Men i vagnen funkar det oftast ;o) Ska väl gå å se om hon redan somnat(har fönstret öppet men det är väldigt tyst nu).

Söndag, och vad dagen har att bjuda på vet jag inte än. Men hoppas solen håller i sig iaf..
Hoppas ni har en bra start på dagen!
Postat av: Jennie

Hoppas ni får en fin dag! Kram

2010-06-06 @ 08:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: