Godmorgon, ny vecka!

Publicerat 2010-06-14 07:27:27 | i kategori

Idag är mamman mer utvilad för idag ville J sova en timme längre! Men hade jag inte vart utvilad idag så hade jag som alla andra tidigare dagar nu senaste tiden, fått skylla mig själv. Eftersom jag kommit i säng så sent. Jag vet ju lixom om när jag går och lägger mig kl 01-02 att lilla J är morgonpigg ;oP
Det jag tycker är lite jobbigt är när hon visar sig skittrött och gnuggar i ögonon och smågnäller, men ändå vägrar somna! Numera testar jag bara en gång om det är "somnaomdags" annars får det väntas med, ingen idé alls att trillskas med.. Just nu ligger hon på golvet och sneglar på tvn(nyhetsmorgon).

Igår var vi sen till faster Vickan en sväng. Skönt att komma iväg lite sådär och framförallt trevligt ;o)
Jag knäppte ettpar bilder men dem får komma senare, orkar inte lägga in dom i datorn just nu!

Hoppas ni alla har en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: