Godmorgon lördag! Just nu sitter jag ute p...

Publicerat 2010-06-05 08:48:44 | i kategori

bild0031 (MMS)

Godmorgon lördag! Just nu sitter jag ute på trappen med joline i vagnen.. Hon har visat sig jättetrött en bra stund. Men ville inte somna i sängen så vi gav oss ut. Det brukar funka bättre.. Och ja titta nu blundar hon visst :) hehe.. Såfort hon somnat in så bär jag upp henne till sängen.. Idag hade jag tänkt kräva en sovmorgon av tobbe men när jag vaknade till av jolines joller kl 6.30 så såg jag att tobbe behövde sova mer än jag. Han är sjuk och verkar bara bli sämre.. Såg även när jag kom ner att han vart i medicinskåpet inatt oxå. Så han får sova. Nu snart när jag bär upp joline så kan ju även jag sova en stund till..:) så mer uppdatering får bli senare ;) hoppas föresten att även ni gillade nya designen.. Kram på er sålänge!

Postat av: Fiii - Vincents mamma

Den nya desigen är jätte fin!!!

Allt bra annars?

Kraam

2010-06-05 @ 18:27:19
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Jo det är bara bra med oss med =)

Blir nått konstigt när man trycker på ditt namn i kommentaren.. kommer till din mail (inte in på mailen) men hotmails inloggssida :S



Kraam

2010-06-05 @ 19:50:47
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: