Godmorgon!

Publicerat 2010-06-09 07:58:02 | i kategori

Som varje morgon är det full fart här hemma! Inte en lugn stund som för ettpar veckorsen varje morgon då hon alltid låg på sitt fårskinn på golvet och slöade till tvn efter att hon fått välling.. hehe! Men det är ju bara bra förvisso att nån i huset är piggelin för då vaknar ju resten till oxå ;o)
Idag ska jag till tandläkaren, men får se hur de blir med den saken, för jag har inte hunnit fixa med J, och inte kan man väl ta med henne in så hon sitter i bilbarnstolen?? (visserligen går det fort hos tandl idag) men ändå!
Får se hur de blir med det. ska iaf t stan å lämna mammas bil sen, Och se om och hur jag tar mig hem! Blev lite ändrade planer på alla delar! Men men det ordnar sig!


 

 Bilderna från nu .. ;o)

Postat av: Jenny

Tack för länkarna! Fanns mycke snyggt där..

2010-06-09 @ 09:17:05
URL: http://mindotterfreja.blogspot.com
Postat av: Sofia, mamma till Lilly <3

Roligt att få läsa din blogg igen, ta del av alla bilder på din otroligt söta dotter! =)



Hoppas allt är bra!

2010-06-09 @ 09:44:43
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: