Måndag!

Publicerat 2010-07-05 18:44:24 | i kategori

Vi höll oss friska ungefär såhär länge.. suck! Fast idag är det hela familjen som inte mår tipp topp. Vi vaknade alla 3 imorse och var förkylda. Joline hostade galet mycke, lixom jag!
Joline sover nu första gången idag kl 18.00 (förutom då en pyttenap på 30 minuter vid 12). Så ni kan ju då förstå på vilket humör hon har vart på tills hon somnade nu, hon brukar annars sova ca 2-3 timmar sammanlagt och det delat på 2 tillfällen! 
Och jag är genomförkyld MEN jag tänker fasn inte klaga på de, för det är långt ifrån hur jag mådde för en vecka sen!

Tobbe har de gött på båten ;oP Och jag fick nyss vagnen såld, och skötväskan ser jag nu oxå visst..
Så skönt, nu kan vi köpa nya vagnen imorgon :o)



 Och eftersom vi håller oss i skuggan där det blåste så fick mössan vara på!




INLEVELSE!!! ;oP haha, han kan ju önska att han är på sjön iaf! ;oP

Postat av: Maria

=) vad duktig hon är som nästan kan säga det till rätt! Det gör inte Julius. Han säger Mamma och pappa till vad som hellst. men som du säger spelar det ingen roll.. låter såå vackert ändå, för man vet ju att det är oss han menar ;)



JO Julius ställer sig upp själv. Började han göra för 2.5 vecka sen 18juni. Och han satte sig upp själv två dagar innan det 16 juni så det är fullt upp här hemma. Nu tränar han på att släppa taget om möblerna han håller i så vi får väl se hur lång tid det tar innan busen går :) tycker gott han kan vänta lite med det hehe. han har så bråttom med allt..



2010-07-05 @ 20:47:38
URL: http://rodsvartgul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad hon är söt.Och vilka fina bilder du har tagit.Måste vara perfekt med en sån bra kamera när man har en sån fin dotter som man vill fånga alla små ögonblick på.



Hoppas du vill svara på en liten fråga också.

Vad har ni haft för vagn/vagnar åt henne och vilken tycker du varit bäst?

2010-07-05 @ 21:10:39
Postat av: Viktoria

Walter har ju varit lite snorig och hostig,,

Är det han som smittat er tro??

Kul att du fick vagnen såld.

Vi ska nog oxå in till stan en sväng idag.

FK måste ju ha sitt..

Sen blir det nog att stilla shoppingtarmen lite.

Ha en bra dag..och krya på er...kram

2010-07-06 @ 09:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: