Kusin dejt ♥

Publicerat 2010-07-04 15:08:57 | i kategori

Igår var en underbar men jävulskt varm dag! Och jag kom i vattnet, fortare än jag trodde.. Jag trodde jag skulle vara en seglivad fisk som skulle stå å fega hur länge som helst, men nee då. Såfort jag hade lämnat ifrån mig lilla J till Tobbe som satt på bryggan så hade jag ju längre inget att skylla på! haha. Fast igår skyllde jag verkligen inte på att jag var tvungen att va i skuggan med J, för det var verkligen föööör varmt.
Jag tror iofs inte jag direkt skyllt på nåt nångång, sist vi var i strandbadet så var jag ju sjuk så.
Hur som nu har jag badat å det var såå skönt!

Dagen igår började med besök av Jolines faster Vickan och kusin Walter, satt här hemma i trädgåren och fikade lite. Sen mötte vi upp andra hälften av deras familj, Jerker i borensberg för att äta pizza för att sedan åka ner till strandbadet och bada! lovely
Fortsatte sen hemåt igen, umgicks en stund till här hemma sen åkte dom hemåt, och vi fick rycket i värmen och lagade våran pool och satte upp den.(under natten har den fyllts upp). Sen fick vi besök av blivande brudparet Suvi och Bubben. Dom blev kvar här till sena natten. Några öl, jordnötter och ostbågar slank ner. Och vi satt ute och vart myggätna ända till dom åkte hem vid 02.
Tobbe mår som han förtjänar idag, börjar dock gå till sig nu. Och jag som bara drack 2 öl har mått prima sen jag klev upp ;P



Först fika å bus hemma ...

 

 



 



Sen bad ..

 

 

 

 

Sen hemma igen ...

 

Sen kväller ...

 

 Det ser ut som det är jättesent och mörktute här, men klockan är bara 21.30 och då var det fortfarande ganska ljust ute ;o)

Postat av: Viktoria

Jättefina kort....förutom på mamman då..hehe..

Vill gärna ha lite av korten..

Tack för en kanontrevlig dag<3

2010-07-04 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: