3 days!

Publicerat 2010-07-02 22:06:50 | i kategori

Några dagarsen nu, har njutit av stunderna ute såklart så som för många andra kommer datorn absolut inte i första hand, eller det gör den väl aldrig, men absolut inte när vädret är fint eller när Joline vill ha min uppmärksamhet!
I tisdags var vi sen i borensberg(strandbadet), jag vågade somsagt inte bada då(än) eftersom jag nyss blivit bättre.. De andra var iaf i å bada en stund, så det var nog superskönt.
Nu till helgen om det blir så varmt som idag så SKA jag oxå bada där, för nu har jag känt mig riktigt bra i 2 dagar!
I onsdags var vi till Vadstena en sväng(nostalgiträff), sol, mycketfolk men lite blåsigt.
Och igår, det bästa av allt så var vi och hälsade på Linda med fam, lovely

Och idag var Jag och J en sväng till stan för att klämma å känna på en vagn vi eventuellt ska köpa. Tveksamt ännu, men innan vi beställde en så var vi tvungna att iaf testa modellen. Så Ja vi ska nu eventuellt byta vagn, får se hur de blir med de.
Köpte jordgubbar påvägen hem men de har vi inte hunnit äta så det får bli imorn. Ikväll blev det hemma-hamburgare här till kvällen, smarrigt!



Strandbadet!


Vadstena slott.

 





Vi har allt en snäll hyresvärd oxå, som här omdagen bara kom förbi med en platta norrland guld.
Vi fick den som tack för hjälpen för att vi hjälpt till med staketet och bytt spis i köket. Vilket lixom inte är något direkt jobb ens, det var ju t o m an skäälv som betalade den, vi satte en ju bara på plats. hur snällt som helst ;o)


 


Kvällsmaten, smarr ;oP


Joline sover, och jag sitter med ännu en färg(sling)ning i håret, dags att skölja ur det nu tror jag.
Just nu känns det som jag aldrig kommer få den färg på håret som jag vill. Men den här gången tänker jag inte bara ge upp å lägga över med svart(min standars) igen!
Jag vil ha förändring å så ska de bli!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: