Tisdag morgon!

Publicerat 2010-07-06 07:01:40 | i kategori

Godmorgon! Idag mår nog ingen av oss bättre i förkylningen.. Och så är det en sån dag då vi har saker vi måste göra, vagnen ska ju skickas idag och då när vi ändå är i stan så ska ju den nya vagnen köpas. Men orka känner jag nu, när man inte mår tipptopp. Men det får gå.
Hur som helst, Tobbe skulle ha gått upp idag så jag skulle få sova en stund, men han verkligen vägrar vakna så här sitter vi nu jag och Joline. Tror nog Joline skulle kunna sova en liten stund till, men vet inte om det är nån idé att jag sover mer. Då kommer jag väl aldrig upp sen! Får se hur de blir med den saken.
Hopas ni har en bra dag!


Postat av: Maria

Nej det var inte jag som skrev den!!

Krya på er!

2010-07-06 @ 12:16:15
URL: http://rodsvartgul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: