Tack alla ♥

Publicerat 2010-07-20 23:20:16 | i kategori

För en underbar dag.. Som bestått av trevligt sällskap och en himla massa god mat :o)
bl.a så bjöds det på grillad annanas och det var nåt av det godare jag ätit på länge, dessutom första gången, smarrigt!
Jag kände att jag inte riktigt hann tacka ordentligt för både present, mat och sällskapet innan vi åkte hemåt.. TUSEN TACK ALLA UNDERBARA ♥ (hälsa era gubbar de oxå) hehe.. (här vet man vilka som läser minsann).

Vi hara alltså vart hemma hos Jolines farmor, där Jolines faster med fam oxå var. Grillat, ätit, pratat, skrattat, slöat om vartannat och jaa haft det helskönt bara :o)
Kommentaren "jaa benen var isär, då går de bra" den va fan bäst.. haha som jag skrattade!


 
Började med lite bus. Emm och Walter!

 
Joline och Tobbe..fram och tillbaka över benen ;oP

 
Walter / Emm!

 
Walter

  
Och såhär såg det ut runt bordet till fikat efter all god mat.
Farfar Mats, Jerker, Tobbe, farmor Marianne, Kusin Walter, faster Vickan, syster Emm och Erik!

 

 
Blommor är alltid kul att fota, man lär sig så mkt med kameran, det finns så mycket att lära, och det är så kul :o)




Återigen tack alla för presenten!

Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Fina bilder :)

2010-07-21 @ 20:05:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: