Som Robert säger :o)

Publicerat 2010-07-13 23:14:18 | i kategori

Seg dag! Jag tror hela östergötland under förmiddagen bara inväntade och längtade efter regnet.. som när det väl kom var såå välkommet. Herregud vad varmt och kladdigt det var innan! Vi höll på att gå ihjäl här hemma.

Och efter regn kommer solsken, eller hur?!
haha..


Med rätt sinne för humor så är denna komedi riktigt kul ;oP
Här hemma har den gått varm!


Eller som Rolandz ;oP




 Det var riktigt otäckt att köra bil i ovädret, vi var en sväng till Motala och just när himlen öppnade sig så var vi på hemväg kan man säga, jag skulle bara in på ica i charlottenborg en sväng innan för vi hade glömt köpa kaffe när vi var på maxi.. Det små regnade när jag gick in, väl inne gick strömmen, det vart alltså bäcksvart inne i affärn några sekunder, och sen när jag kom ut så smattrade regnet rejält på mina axlar, och det var ju en bit till bilen, men jag försökte springa i mina limegröna foppissar utan strumpor, gissa om det var halt, haha!!
Och när vi sen åkte så gick de sakta hem kan jag lova, såg ju dasn knappt vägen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: