Slipper jag städa nu?

Publicerat 2010-07-19 10:17:10 | i kategori

Jag fick nyss ett mail från min mamma med ett jäklit bra tips ;oP Passande mig, PRECIS.. Jag som alltid tjatar om detta jäkla städ här hemma efter hund och skräp som dras in utifrån!
Så här får ni tips på hur man enklast städar hemmet från all skit!


Hur du snabbt får hela hemmet sommarfint:

1. Skapa en mapp på datorn.

2. Ge mappen namnet "Stöket i hemmet."

3. Ta bort mappen.

4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort stöket i hemmet permanent?”

5. Svara ja.

6. Lägg benen på bordet, ta en drink och läs en god bok. :) :)


Fy fan att jag inte kommit på detta tidigare ;oP

Postat av: Cicci

UNDERBART. Ska nog städa i morgon då. ;)

2010-07-19 @ 17:35:31
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ!!! Jag såg din kommentar nu :S Hehe tack så mycket ;) Ja absolut tycker jag att vi ska ses :) vi får bestämma nånting, säg när det passar dig och så?? KRAm

2010-07-19 @ 21:30:07
URL: http://angelicadenanglalika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: