Onsdag!

Publicerat 2010-07-07 16:28:02 | i kategori

Här hemma är det luuuuuugnt. Vi har precis kommit hem från borensberg där vi har ätit glass och handlat mat.
Vi parkerade vid affären och gick ner till vattnet/båtarna och åt glass, efter det gick vi förbi affären.
Joline somnade i bilen och sover fortfarande nu, fast i vagnen ute.
Det är verkligen skillnad på vagn och vagn!
Buggan var ren skit jämfört med denna, Hur kunde jag älska den så pass? haha.. Det enda jag fortfarande saknar från den är svängbara hjulen men absout inte sån saknad att jag vill byta tillbaka ;oP

Nog om vagnen! På förmiddagen var jag på arbetsförmedlingen, möte. Medans Tobbe och Joline åkte en sväng själva. Efter det hade jag verkligen velat gå en sväng på stan, men Tobbe var för trött då och ville hem, jag tycker faktiskt Jolines garderob behöver lite sommriga klänningar ;oP Och på Lindex finns det massa fint, får se om jag åker in dit imorn kanske.
Nu ska jag inte göra någonting alls. Absolut ingenting, hör ni vad skönt!?




 


 


 
 ♥

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Du kommer tröttna på allt gnisslande sen ;)

2010-07-07 @ 17:48:15
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag måste nog in till stan imorrn och lämna lön och papper till FK.

Du får väl höra av dig om du ska till stan och vill ha sällskap..

2010-07-07 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: