Nya vagnen blev ..

Publicerat 2010-07-06 19:03:03 | i kategori Shopping/Tips

En Candy pink=illrosa Emmaljunga Scooter av årets modell ;o)
Och vi är supernöjda.. Himla myyycket vagn för pengarna!
Den är stabil, snygg och smidig!

Det är Tobbes val av vagn och mitt val av färg hehe ;oP
Han gillade inte Buggan som jag älskade..han tyckte den kändes smäckig.. så han har tjatat som tusan att vi skulle sälja den och köpa ny, så nu var det bara ge med sig kände jag.. Och nu när vi väl har den nya så är jag glad att vi bytte.
Det enda som kan ta ett tag att vänja sig vid är att det inte är svängbara hjul fram som vi hade innan.
Men här på landet är det ju bättre att inte ha det, jag vet!! Men det är ju så himla skönt med svängbara när man kör på annat än gräs och grus.

Joline både sitter bättre i den och just nu ligger och sover i den, och det mycket bättre.
I buggan var det ju en fast sittställning.. lixom om man vinklade sittdelen till liggläge så var ju benen kvar i sittläge ändå, alltså rakt upp i luften. Nu i den nya ser hon ut att sova jätteskönt!
Vi köpte även skötväskan i samma färg, oxå den Emmaljunga!

Karlar kan sånahär saker dom me ibland ;oP


 




 Det var någon som skickade en kommentar igår anonymt och hade en fråga, lämna gärna bloggnamn eller nåt så jag kan svara! Jag svarar sällan på frågor i ett inlägg, men jag svara mer än gärna!

Postat av: Jennie

Gu vilken fin vagn! :)

2010-07-06 @ 23:27:45
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Den är nice ;D

2010-07-07 @ 11:50:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: