Liseberg :o)

Publicerat 2010-07-26 13:16:24 | i kategori

En mycket lyckad dag!


  

Vi lånade faster Vickans buss eftersom vi vart många och åkte
 kl 7.30, och var efter några pauser framme vid 10.30..


   
Väl inne så blev första karusellen Kanonen för alla utom mig och Joline!


  
Från höger(med ryggen mot kameran); Tobbe Bubben Erik.



Jag och Emm åker. Emm i ljust hår och jag brevid i svarta leggings.



Emm, jag, Tobbe, Bubben.



Dags att säta sig i barnstolen ;oP


  



Bubben Tobbe



Jag längst mot uppskjutet i bakgrunden.


  

  


  
Bubben Tobbe.



Väntar på att de ska börja snurra!


  
Och de gjorde de ;oP


Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

ni ser ut att ha haft det roligt!

sv; ja vinnaren är dragen, blev dock lite sent men tiden räcker inte till :)

2010-07-27 @ 22:37:06
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: sanna

måste säga du e snyggt klädd för att bara knata runt hemma =) en annan går i oborstat hår, med morrongrus i ögonen o svart mjukisdress ha ha

2010-07-30 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: