Jolines första ord ♥

Publicerat 2010-07-03 00:49:34 | i kategori Joline

Jag har ju glömt nämna för er vad Jolines första ord är, Det är MAMMA
7 månader och 3 veckor gammal så säger hon det alla föräldrar nog blir överväldigade av att höra :o)
Första dagen(kanske en vecka sen) var jag osäker på om hon verkligen sa; mamma! för det lät mer som amm-amm eller mamama..ma..ma.
Men dagen efter sa hon Mamma tydligt flera ggr. Vilken känsla, helt underbart!
Som Tobbe har kämpat med ordet Pappa, hehe! tjii fick han! ;oP Näädå bara ettpar dagar efter så började hon även känna på ordet; Bapa! Som vi tror är pappa, fortfarande lite svårt. Men hon säger det ofta.

Sen hör vi oxå lite GAGA, som var det absolut första hon "pratade"(som Tobbe försökte få till Pappa för några veckorsen) hehe..
Så ... GAGAGAGAGAGAGAA, MAMMA, BAPA hörs här hemma mycket. Men MAMMA är det första rena ordet! :o)


Helt otroligt, imorn(idag 3e) blir min lilla tjej 8 månader! Helt galet vad fort tiden går, heeeelt galet!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går ♥
Jag är så lycklig, jag är så kär, Jag älskar dig min lilla trollunge


Postat av: Anonym



Kika in hos dig!! (Såg på FL)

Visst är det otroligt. Vi har också fått höra de vackra orden. Båda mamma och Pappa :) och sonen blir 8mån om 8dagar :D Vilken söt flicka ni har =)

2010-07-05 @ 18:04:30
URL: http://rodsvartgul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: