Jag har landat och är på hemmaplan igen!

Publicerat 2010-07-22 01:25:45 | i kategori

Alltså.. jag är mig själv, på den fronten att jag har min rätta hårfärg igen, im black, and i love it ♥ soooo..
Jag har under kvällen här hjälpt Emm att färga sitt hår, hon jobbar fortfarande på det ljusa, medans jag gav upp å la i svart igen.. Jag ger upp de ljusa för all framtid.. Att de skulle va svårt pga att jag haft rött de visste jag men att de fortfarande skulle se förjävligt ut efter 7, ja sju förpackningar av olika blekningar,avfärgningar och färger, de trodde jag inte!

Så nu när jag ser mig i spegeln kanske jag kan sluta chockas varje gång! ;oP Gult, oranget, blekt, grått usch fy å blääää!!

Im black!
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Nice! :)

2010-07-22 @ 09:45:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: