Dagens, varför inte?

Publicerat 2010-07-28 23:51:14 | i kategori Dagens Jag

Även jag kör på en dagens, fast från tidigare idag då :D
Så kul att se andras; dagens, så varför inte lägga ut själv, kanske roar nån ;o)


 

Klockan: 23.45
Humör: Ganska hyffsat
Kläder: Mysbyxor, t-shirt
Hår: upsatt som bilden, fast nu i boll
Smink: som bilden, lite id-foundation och lite målade bryn
Undran: kommer vi nånsinn köpa ny soffa?
Innan: tog en cigg
Nu: slappt i soffan
Gillar: mina limegröna tofflor, haha
Gillar inte: Att det aldrig köps nån ny soffa
Borde: Absolut ingenting
Låt: Dolly Parton´s - Jolene

Postat av: sarah

Det var inte dig jag syftade på. Vissa människor hör av sig flera gånger om dagen och då överdriver jag inte:/ Och som jag skrev, förstår ju att alla är spända och väntar precis som vi gör:)

2010-07-29 @ 11:39:38
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman ;)

O detsamma såklart! :D

pusss

2010-07-29 @ 23:16:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: