TURKOS <3

Publicerat 2010-01-21 22:29:33 | i kategori

Godkväll.
Nu har ännu en torsdag gått och jag börjar bli trött nu!
Har precis ätit sen kvällsmat, att gå och lägga sig hungrig är ju jättedumt :oP
Eftersom jag hann slänga in en maskin tvätt igår(självklart med alla de nya kläderna oxå) så kunde vi ju använda lite av dom idag..wiiie.. och herregud vad jag ÄLSKAR TURKOS!! Sessan vart sååå fin <3

Och som ni ser så har jag även fixat ordning bloggen lite nu! Det får va så sålänge och ett tag iaf :o)
Så får vi se om det pulas mer med det sen!




Min fiiiiiiiina bebis <3


 
Även fast byxorna är strl 68 och lite stora så satt dom fint ändå!!


Nu tar vi nog natt här!
Natti Natti ..

Postat av: johanna

Söta kläder vart köper du alla kläder?? dom är himla fina :)

2010-01-23 @ 16:48:25
Postat av: johanna

Söta kläder vart köper du alla kläder?? dom är himla fina :)

2010-01-23 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: