Torsdag fm!

Publicerat 2010-01-21 11:16:24 | i kategori

Godmorgon.
Vilken underbar natt trots att jag somnade sent! Jag känner mig faktiskt utvilad ändå!
Sessan vaknade vid 6 tiden och ville ha mat(somvanligt), och sen vaknade jag halv 8 av att det var så kallt så jag sprang ner å tände i pannan och sen upp å somna om, sen väckte Sessan mig igen kl 9.00, rutin rutin :oP
Så hon har alltså sovit lika gott inatt 22.30-09.00!

Jag var verkligen skittrött först kl 9.00 när jag vaknade till av att hon låg och prata.. Men såfort jag såg hennes smile så gick ju det över :o) Så vi låg där och pratade en stund å sen gick vi upp!

Nu har jag fått i mig frukosten och Joline ligger i vagnen och (som jag tror) är på G att somna in för sin förmiddags-nap!

Barnmorskemottagningen ringde nyss oxå och talade om att Atti(min bm) va sjuk så den där efterkontrollen av mig lär ju aldrig bli av, haha! nu siktar vi på 4 februari då å hoppas få det överstökat då!! :o)




 3 bilder från igårkväll..
Att sparka på saker har hon somsagt kommit på är ganska roande..
Även att ta spjärn mot saker(här;mig), när hon badar-badbaljekanten.. osv!
Eller är det så att hon ger sin mamma "ett lyft".. hahaha!!
(Hääär mamma, så ska de va!!) kanske??



Intressant? :o)



Jaa det ser så ut.. :oP



Och så en bild från nyss (nu 15 minuter senare har hon dock somnat)
<3


Hoppas ni andra har en lika bra morgon som vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: