Nu slappar vi resten av dagen..

Publicerat 2010-01-21 17:26:17 | i kategori Mat-tips

Eftermiddag i vårt hus!
Här har vi luuuuuugn! Efter att jag hade lagat och ätit mat så drog jag igång och städade lite.. dammsugit och skurat medans Joline sov! Sen tog vi oss ett bad/dusch, och om jag hade fått plats i hennes lilla balja så hade jag nog oxå badat :oP

Nu ligger vi på golvet framför tvn igen och bara har de lugnt och skönt!
Joline trivs himla bra i sitt gym :o)

Jag tror även att Tobbe är på G hemåt nu så idag blir hela den lilla familjen samlade :o)



Resultatet av maten :oP



Nybadad skrutt :oP
Som ALLTID äter på fingrar och händer, och jaa föralldel kläderna oxå, hihi!


Jaa just de, nu har ju första numret av VI FÖRÄLDRAR kommit hem i lådan :o)
Fick ju pren på 4 nummer i julklapp av Tobbes mamma. Perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: