Gummisked :o)

Publicerat 2010-01-29 12:13:35 | i kategori

Godmiddag!
Här är jag ensam vaken nu! Sessan har tagit sin första dags-sömn här i vagnen så jag passar på att data lite :oP
Vi vaknade 9.30 idag och har sovit sjukt gott inatt.. iofs kom inte jag i säng förns 02 ungefär eftersom jag höll på att trillskas med hårfärgen.. men nu är det klart, och resultatet vet jag inte än för jag har inte fixat de.. jag färgade det bara igår å duschade av mig å sen satte upp det.. så får se efter dusch å FIX här sen! :o)
Ska bli intressant!

Jag försökte blogga igår, skrev och la in bilder å så när jag skulle trycka på PUBLICERA så försvann allt.. då tröttna jag! Därför jag igår skrev: funkar de nu elle? skulle bara testa om det publicerades :o)

Bjussar på bilderna nu istället :o)





Hon försöker ju iallafall åt rätt hål med sin gummisked,haha.. sötnos!
Trycker den mest överallt i hela ansiktet :o)



Mycket dregel blir de :oP



Dom var allt bra intressanta dom där bokstäverna :o)


Nu ska jag bege mig in i duschen så det blir människa av mig idag oxå :o)
Ha en fin dag alla!

Postat av: Fru Evelina

Så fin hon är!

Hur stor är hon nu?



och klart du får kopiera frågorna, det har ju jag också gjort hehe..



kram!

2010-01-29 @ 12:18:06
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: