Godmorgon Tisdag!

Publicerat 2010-01-12 11:07:51 | i kategori Shopping/Tips

Godmorgon!
Här är vi vakna sen kl 9.30 ungefär! Inatt har jag sovit kanonbra, förutom att jag somnade seent då,hade svårt att somna först.. men när jag väl sov så SOV jag :o) Vi har väl vaknat en gång bara på morgonen runt 06(matdags).. annars har vi sovit som stockar!

Joline har nyss ätit här(frukost nr2 som jag kallar det, (första målet efter att ha klivit upp) hehe!
Så nu ligger hon i vagnen å SLAPPAR, hon gör verkligen det för hon ligger och tittar men säger inte ett ljud!
Mätt å belåten :oP



Nööööjd!



Overallen jag köpte igår.. strl 62.
DOCK så vet jag inte om jag kanske ska byta den till strl 68.
För vi kan inte använda oss av det vikbara på händer å fötter i
strl 62 konstaterade jag när vi provade igår..
Får se, vi har en overall efter Walter i strl 68 men den är STOR ännu så den är nog av stor 68..
Får se sen hur jag gör!
Trots att det kan kännas onödigt att öht köpa en overall nu då hon har en i strl 68
 så måste jag ju göra det.. för hon måste ju ha en ordentlig i den här kylan!
Och det där med muddarna som går att vika över är såååå smidigt!



Skeptisk!?
hahaha sötnos!
(men mamma vad är det här för nåt jag ska behöva ha på mig!?!) :oP



Nu somnade tösen i vagnen!
Så nu ska jag passa på att springa upp å duscha!

Postat av: Fiii - Vincents mamma

så söt hon är sessan! Vincent har en likadan overall fast brun =) dom är ju så mysiga!!!

Kramis

2010-01-12 @ 11:40:22
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hugo har samma overall =) de är verkligen söta =)

2010-01-12 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: