Glada!

Publicerat 2010-01-07 12:09:05 | i kategori

Gòmiddag!
Dagen blir inte precis som jag tänkt mig, skulle ha vart på efterkontroll på bm-mottagningen idag(av mig efter förlossningen).. Men får ringa nu och boka om den tiden för jag löste det inte med skjuts dit eftersom jag är utan bil.. hursom som började dagen lika underbart som tidigare dagar! Myyyyyys innan vi klev upp!
Eller jag var uppe en sväng vid 7.30 när Joline hade ätit. Va ner en sväng till pannan å kolla läget! Å när jag kommer upp igen så har Snuttan somnat om, så de gjorde jag oxå :oP skööönt!




Precis gått upp så pyjamasen är på fortfarande!



Såhär glada är vi varje morgon :o)


 Och som ni ser så har jag börjat ge mig på bloggen lite!
Den är INTE klar än..
Jag bara gav upp det för kvällen eftersom klockan sprang iväg så pass!

Postat av: caroline

Loke fick den där pyjamasen i julklapp av min syrran. ÄLSKAR den, diggar randigt :) Vad söt hon var i den :) !

2010-01-08 @ 13:05:00
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: