God(sen)morgon!

Publicerat 2010-01-08 12:37:48 | i kategori

Jaa godmorgon 12.30 :o)
Här har vi vart vakna sen 10.00.. Myyst, ätit frulle å påbörjat kaffet!

Sessan sov heela natten utan problem i sin säng. Sååå duktig :o)
Tobbe kom och la henne hos mig innan han åkte till jobbet vid 05.30.
Då hade hon visst vaknat till å ville ha mat! Efter frukostmålet somna hon om igen och sov till 10.00 :o)
Men då ville minsann jag att hon skulle ligga kvar hos mig så så blev det :oP myyyys!
Hon är sååååå duktig min lilla tjej som sov hela natten utan protester i sin säng (när hon varje natt sovit med oss lixom)... Jag tror inte att det hade varit några som helst problem att lägga tillbaka henne i sin säng efter att hon ätit heller.. 

Just nu sitter jag med mitt kaffe och njuter till ljudet av en jollrande Joline(i sin babysitter här brevid)..
Hon har precis ätit och det ser nog ut som hon tänker slummra en stund, är fallet så så ska jag ta mig en dusch å sen blir det en promenad när hon vaknar igen!! Solen skiner ju så klart det lockar lite trots kylan på -15grader!


Hoppas ni alla har en lika bra start på dagen som vi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: