Duktig tjej/Stolt mamma!

Publicerat 2010-01-08 23:45:53 | i kategori

Likaså idag..
Såg jag att Joline började bli trött här strax innan 22. Så jag gick upp, gav henne först mat, bytte blöja, pyjamas på å hela faderullan å sen la jag ner henne i sin säng å pussa henne godnatt.. tog med mig babyvakten och gick ner.. vid 22.30 sov hon :o) Så det tog inte många minuter för henne att somna när jag lagt ner henne.. JAG BLIR SÅÅ STOLT!
Och den där babyvakten är en himla bra uppfinning!

Kvällen här hemma ser inte så värst olik ut andra fredagar! Tobbe ledig imorn eftersom det är helg så med andra ord kan han vara vaken längre idag och vad gör han då..? JOO spelar tv-spel, hehe! Så han och Bubben sitter här och spelar å jag nördar lite dator :oP

Jag vet inte om jag nämnt de, men jag framkallade ju lite mer bilder som kom i veckan!
Alla gravidbilder, alla ul-bilder från selbing som vi fick på en skiva och några mer på Joline såklart!
Tänkte visa er jämförelsen sen av Joline utanför magen och ul-bilderna!
Minns inte om jag redan gjort de kanske?! men det är ganksa frääänt må jag säga!

Lite bilder från våran kväll kommer iaf nu!





 

 

 

 

 ATT GOSA FÖR MYCKET GÅR INTE <3
Damn, I LOVE MY LIFE!

Nu ska jag kolla igenom ul-bilderna å visa er jämförelsen sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: