DU värmer din mors hjärta! <3

Publicerat 2010-01-08 00:02:52 | i kategori

Rastlös men orkeslös dag! hur får man ihop det då!?
Jag har alltså vart rastlös för att jag har känt att jag velat hitta på nåt, men inte orkat göra det jag brukar(STÄDA).. hehe! JA där fick jag till det. Precis så har jag känt! Jag har ju lixom suttit hemma hela veckan, jag har inte vart iväg nåt -inte ens till affärn. Och det beror inte på att jag inte orkat eller velat, utan det är så att jag är utan bil.. :o( men men..
Först ikväll va jag iväg till borensberg för att handla mat(passade på att låna Bubbens bil när dom satt och spelade) supersnällt! Och jag kände då att bara att åka och handla mat va skönt..för jag kom uuuuuuuuuut och iväg en liten sväng :o)

Trots en rastlös och orkeslös dag så har vi haft det kanonmysigt hemma Jag och Joline hela dagen! :o)


De där me att ligga ner på rygg i soffan har inte vart nån hit idag, hehe!
Men damen får som hon vill <3 vill hon sitta så visst.. hehe..
Där satt hon imorse och va så nöjd!




Men jag förstår henne, ligga å titta i ett vitt tak kan ju inte alltid va så himla kul.. :oP



Du värmer din mammas hjärta varje sekund <3



<3




Bus från tidigare ikväll :o)



Gullunge!



Det är inte riktigt SKRATT än.. men en jädrans massa GAPFLIN :o)
å en massa; AaaaaaHah!


Nu är det verkligen dags för mig att sova!

Måste bara oxå berätta att när jag hade gett Joline mat vid 22 och satt på henne pyjamas osv
så la jag bara ner henne i sin säng, gav henne nappen och sa godnatt,
 tog med mig babyvakten å gick ner.. Sen dess har det bara hörts lite smaskande
på nappen och gos/mys-ljud som hon gör ifrån sig när hon ska sova!!
Sen tyst!
Jag är inte förvånad direkt(hon är ju alltid så snäll) men ändå imponerad..
Kanske sover hon natten i sin säng :o)
Buuhuuu hur ska jag kunna sova nudå.. haha!!

Jag tänkte ju mest bara testa för att se om det gick lika bra på kvällen som på dagen!
Å nu sover hon, dääääär!
Vi får väl se om det blir hela natten :o)


Natti Natti!

Postat av: Linda Olsson

Hon är SÅ JÄKLA FIN!!! :D <3

2010-01-10 @ 16:04:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: