Babykoncept!

Publicerat 2010-01-27 18:42:35 | i kategori Shopping/Tips

Tidiga kvällen!
Det blev inget stan idag, utan bara en sväng till bbg för att handla slipapper till skåpsluckorna!
Jag hade tänkt börja med dem idag(det blev valet av vart jag skulle göra av dagen), fast så himla långt med de har jag inte kommit :oP Har bara plockat ner luckorna och radat upp dom för lite slipning innan det är dags att måla.. Men det blir nog mer fix med det imorn eller fredag! Nu sover Sessan i vagnen här å jag kanske ska få ett av mina tidigare frågetecken avklarade - HÅRFÄRGEN.. Undra om hon sover så gott att hon tänkt ta sin lite längre dagssömn nu? njaaaa!! Jag väntar en stund till å ser..


Idag kom paketet från babykoncept där jag i lördags beställde lite saker för presentkortet jag vann i sommras på 500kr! Jag valde lite blandat både behövande och lite roligare saker :o) *bilder nedan*




Bokstavsmobil med hennes namn..
Dom gjorde själva kombinationen av de färger om hade..(röd,grön,brun,gul)
Visst vart det väl fint?!
JA sessan ligger däri under filtarna(tidigare idag) hon sover som bäst när hon får gosa in sig ordentligt i filtarna!
Jag hade tänkt hänga den på spjälsängen va tanken, men på vagnen blev oxå fint :o)




Men först innan dom sattes dit på vagnen så skulle hon äta lite på dom :oP
Smarrigt!



Sen blev det även dessa saker..
Tvättbara amningskupor(gud vad skönt att slippa kostnaden på 50kr paketet på engångs nu)
Dock var dessa ganska dyra 115kr för 2 par(alltså 4 st).. men i längden värt det!
Extra hjärta och stjärna att fylla ut bokstavsmobilen med(om man vill)..
Dregellappar..
Och även matburkslock(enbart för att det var några få kr kvar upp till 500kr!
Bokstäverna va oxå ganska dyra. 40kr styck.. så det är väl kanske inget jag hade lagt pengarna på om det inte hade varit ett vunnet presentkort!!
:o)




och dom VITA gardinena kom dit tillslut :o)
Som alltid så vill man ju förnya, å min nya tankedröm i sovrummet är att måla väggarna..
Men man kan inte göra allt på en gång, så nu får jag lugna mig.
skåpsluckorna först!! :oP hihi ..


Nu hårfärgen då kanske :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: