Tillbaka med LÅST blogg! :o)

Publicerat 2010-01-25 11:39:01 | i kategori

Måndag, ny vecka, och bättre humör!
Nu har det ju gått några dagar som jag inte haft någon lust att skriva något! Varför vet ni ju sen de 2 tidigare(mindre trevliga) inläggen!
Men nu är jag tillbaka, fast med en låst blogg.. Det här innebär att ni som fått lösen faktiskt får lova mig att inte ge de till NÅGON, inte ens någon nära familjemedlem! Jag ger/har gett lösen till alla dom som jag vill ska ha det! Så frågar någon så NEJ! Jag har ganska bra koll nu på vilka som är inne och kollar (via susnet).
Allt dethär för att jag har verkligen ingen lust att dele med mig av våran vardag till folk som ändå bara läser för att sen sncka skit!
Den här bloggen handlar mestadels om J.. Mycket för att jag själv sen oxå ska kunna gå tillbaka och titta på bilder och läsa om hennes utveckling senare, och när jag ändå skriver då lixom så kan man ju passa på att dela med sig av vardagen (till dom man valt) och såklart oxå för att jag tycker det är kul att skriva!
Bloggen kommer fortsätta med MYCKET bilder. Både för jag själv älskar bilder och så är det oxå en liten extra säkerhet.. om datorn pajar så finns ändå många bilder kvar där, uppladdade :o)
(Jag ska införskaffa mig en extern hårddisk snart, hehe)

Så jag ber er nu snällt att håll era lösen för er själva! Visar det sig att detta inte skulle funka så kommer jag stänga bloggen helt och skriva för mig själv!

Självklart måste folk få ha en åsikt om saker å ting.. men jag vet ju att de som kommenterade enbart läst för att snoka, jämföra negativt å sedan ha nåt att prata om! (folk som ANTAGLIGEN inte ens känner mig)..
Och jag kommer fortsätta skriva precis som jag gjort! så ni som inte tål att jag skriver MYCKET om J behöver inte läsa! Det är vad min blogg handlar om!

Och nu så, glömmer jag dessa 2 kommentarer jag fått!!
Postat av: Annelie

Bra där cicci! :) O klart vi vill se bilder på lilla snuttan!

2010-01-25 @ 12:11:48
Postat av: marianne

tack för förtroendet,jag älskar att läsa om er,du skriver så kul,så ser jag ju hur ni har det.

2010-01-25 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: