MINDRE TREVLIGT INLÄGG! LÅSER BLOGGEN!

Publicerat 2010-01-22 23:12:17 | i kategori

2 ANNONYMA kommentarer:


1.
Hörde några som pratade om din blogg häromdagen.
Så va tvungen o titta in.Den är jättefin verkligen o jättefin tjej har du.
Men de nämnde även att de tyckte att du skröt för mkt om allt.Klart att man är stolt över sitt barn och det får man ju vara,Men gränsen mellan skryt och stolthet är hårfin.Och du befinner dig kanske lite på fel sida.
Ville bara uppmärksamma dig på det.
Att folk snackar skit om en tycker ju ingen om.

Lycka till med allt!=)


2. "Vi har sovit minst lika bra inatt 23.00-10.00"
Och hon vaknade och åt klockan fem?
Då har hon ju inte sovit hela natten!? 


MINA SVAR:

VEM SA NÅGOT OM ATT HON SOVIT HELA NATTEN???
Såhär skrev jag; kopierat: Vi har sovit minst lika bra inatt 23.00-10.00 :o) Joline bestämde sig bara för att ta frukost vid 5 istället för kl 6.. Och när hon hade ätit då så var det blöjbyte oxå.. .....Jag trodde hon var klar så jag bytte, och när jag höll på med de så attackera hon mig!! hahaha.. hon va visst inte klar :oP De kunde jag gott ha sådär tidigt på morgonen tyckte hon förmodligen!
Jag tänkte ju mest på HELbytet vi fick göra häromdagen, att va snabb å byta lixom så det inte läckte igenom den här gången..
Hursomhelst, efter den lilla insidenten så somna vi båda om gott igen!


(här ser man väl ganska tydligt vad jag menar.. VI HAR SOVIT BRA INATT-bara att hon tog frukost kl 5....blöjbyte SEN SOMNA VI OM GOTT IGEN!!! tycker ni inte att jag fick fram där att vi sov 23-10 förutom hennes frukost kl 5 och blöjbyte??? sen somna om.....
Alltså jag talade om vilka tider vi sov FÖRUTOM ............fukost och blöjbyte..
VARFÖR SÅ AVUNDSJUK ATT BEHÖVA KOMMENTERA NÅT SOM JAG INTE ENS SKRIVIT???

För det andra så AMMAR jag MIN DOTTER(som jag skryter om haha) vilket innebär att när hon vill ha "frukost" kl 5 så behöver jag bara lägga mig på sidan... inget större uppvaknande där heller.. Direkt efter somnar hon om igen! MEN nu skrev jag inget annat är att vi sovit bra 23-10 förutom frukost kl 5.. såå?? och nåt om att vi sov HELA NATTEN stor inte ens med i min text!!

Och angående att SKRYTA: Det är förhelvete min dotter jag skriver om, MIN BLOGG SOM HANDLAR OM MITT LIV SOM MAMMMA TILL HENNE!
OCH ända från dag 1 med henne har vi inte haft några som helst problem, vi har fått sova varje natt, alltid vart lagom utvilade.. jaa hon är SUPERSNÄLL, och jag tycker hon  är SÖT, FIN och allt det där jag skriver!!
Och vill ni kalla det att skryta så är jag med på det... då gör jag väl det, men vet ni vad: jag har all rätt att skryta om mitt barn isf! ELLER ÄR DET KANSKE SÅ ATT JAG BARA ÄR JÄVLIGT STOLT ÖVER HENNE!!!!
Att jag befinner mig på fel sida?? AV VAD?? finns det en gräns för hur stolt man får vara? finns det en gräns ÖVER HUR MYCKET BRA JAG FÅR SKRIVA OM MIN DOTTER? Jag skriver inte min blogg för er som ska snacka skit! Och man väljer ju vad man vill läsa eller hur? väljer NI att läsa min blogg så är det väl för att ni gillar den, för det är ju jättekorkat att läsa en blogg som man inte gillar.. eller kanske är det så att ni helt enkelt är så jävla avundsjuka på att vi faktiskt får sova hela nätter??
VART FAN ÄR ERAT PROBLEM MED ATT JAG SKRIVER MYCKET FINT OM MIN DOTTER? läs inte då!!!!


Jag sa/skrev dagen innan J föddes att den dagen sånthär dyker upp kring min blogg så stängs den..
OCH DET GÖR DEN FÖR ALLA FRÅN IMORN!
Jävligt tråkigt för dom som gillar den, men jag trodde allvarligt att folk hade mer vett i huvet än att sitta å jämföra å snacka skit.. bara för avundsjuka, eller för att ANDRA=JAG(i dethär fallet) såhär långt bara har BRA saker att skriva om vårat liv med J... Och hur mkt av vårat liv jag vill dela med mig av i bloggen är väl mitt val.. men nu slutar jag med det!! eftersom folk måste snacka skit då!! (för att jag skryter? om min dotter i en blogg som HANDLAR OM LIVET MED HENNE)

Ännu sorgligare är att såfort något negativt vill komma ut så är det ANNONYMT= ingen vågar stå för vad de säger!!!

Postat av: Lina

Ber om ursäkt för det anonyma.Men jag har ingen egen blogg att länka till.Var absolut inget påhopp från min sida.

Menar bara att du kanske ville veta att folk snackar typ.

Eller jag vet faktiskt inte vad jag ville.

Du vet ju hur Motala är med skitsnack.?

Klart att ALLA tycker att deras barn är det vackraste.

Det andra inlägget har jag INGENTING med att göra.Du kan jämföra ip-nummer om du vill.

Men kanske bara var någon som undrade hur du mena?Någon som inte fattar det med amning och sånt.Det låter ju konstigt då du ibland FAKTISKT skrivit att ni sovit.

Hur som helst så menade inte JAG något illa iaf.

Förstår inte varför alla ni mammor måste brusa upp så när folk har en åsikt bara

2010-01-22 @ 23:55:21
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Va i helvete är det för jävla idioter som finns där ute??? FY FAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!!!!!!

Vadå du skryter för mycket om din dotter???! Kan man annat än att vara en stolt och mallig mamma till sina barn? Är man inte det är det väl nått som är jävligt fel?



Jag tycker iaf att det är underbart att läsa om dig och lilla Joline! Kärleken till sina barn är så ofattbar! Jag själv lyckas aldrig formulera mig så bra. men det lyckas du med och det är det som är så underbart att läsa! man känner igen sig så pass :)

och så tycker jag att det är himla kul att få se skruttan oxå =) Och hon är verkligen hur söt som helst så med ALL RÄTT I VÄRLDEN ska du skryta om henne! Förstår dig att du kommer stänga ner. Tycker det är jätte trist men förstår dej verkligen!



Usch fy fan för sådana människor som inte kan glädjas åt andras lycka!!!



Många kramar!!

2010-01-23 @ 00:26:17
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag tycer inte du ska bry dig om såna puckon som skriver sånt där till dig.

Förmodligen är det bara ren och skär avundsjuka från någon..

Jag anser inte att du skryter ett dugg om Joline utan bara visar hur stolt du är över henne.

Och det ska du vara.

Hon är jättefin och du är en jättebra mamma till henne.

Jag blir så förbannad på folk som är tvungna att lägga sig i folks liv med att vara elaka.

Jag hoppas verkligen att vi får fortsätta läsa i din blogg för jag/vi älskar den och det är ett sätt för oss att hänga med vad som händer er och lilla Joline.

Till den/de som skriver elaka kommentarer:

LÄGG NER FÖR HELVETE OCH SKAFFA ER ETT LIV!!!!

Förlåt Cicci men jag var tvungen<3<3

2010-01-23 @ 08:57:31
Postat av: Sofia

Hmm, jag förstår mig inte på folk, men som sagt, jag tror det handlar om avundsjuka, tror inte det är alla som har det så lätt som du med spädbarn och som sagt, tror bara det handlar om det. Hoppas allt ör bra med er, måste också säga att hon är förjäkla söt eran dotter =)

2010-01-23 @ 09:20:00
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men Herregud! :O Kan folk skaffa sig ett eget liv i stället för att sitta och va så avundsjuk på andras att de måste snacka skit! Shit!



Du SKRYTER INTE cicci, som du skrev, du är stolt över ditt barn! Vilken morsa är inte det? :D



Pusspuss<3

2010-01-23 @ 11:48:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina - HappilyEverAfter.se

Usch, inte ska du bry dig om sånt där gumman!

Trist att du låser din blogg men det har i alla fall varit kul att följa er tills nu.



Fortsätt skryt på om din fina dotter! ALLA som har barn skryter ju mer än gärna om hur fina deras barn är haha!



Kramar!

2010-01-23 @ 15:48:18
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Johanna

Vilka jävla idioter jag gillar din blogg som faan för allt du skriver om joline hur duktig hon är och så för lucas är lika duktig och dom utveklas så lika och det är roligt och vi tänker lika dant om våra barn :) dom som har skrivit det här kan faan inte ha barn själv för detär det finaste och bästa som har hänt om Jag fick bestämma så skulle jag ringa alla i hela världen och berätta hur fin och underbar son jag har för han är det bästa som har hänt mig. man har all rätt att "Skryta" om sina barn.. är dom avundssjuka på att ni har det bra och att joline är en snäll tjej.. fy fan jag förstår att du blir arg för jag blev arg bara av att läsa vad dom skrivit... stå på dig :) kramar

2010-01-23 @ 16:43:01
Postat av: jenny

att dom orkar..helt klart att det är avundsjuka som ligger bakom.



Ta inte åt dig..du har all rätt att skryta hur mycket du vill! Jag skulle vara mer orolig om en mamam inte var stolt över sitt barn=)



uppenbarligen har dom inga barn själva och därav avundsjukan också förmodligen.



2010-01-23 @ 18:31:29
URL: http://jennyslife.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Så jävla onödiga folk är! Och aldrig kan dom stå för vilka dom är! Stå på dig, finns många andra som läser och inte tycker som dem!

2010-01-23 @ 19:44:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: