Bytes-shopping!

Publicerat 2010-01-20 21:44:26 | i kategori Shopping/Tips

Godkväll.
Nu slappnar jag äntligen av lite efter en lite mer stressig dag!
Vi har vart i stan idag och bytt overallen jag köpte förra veckan eftersom jag fick tag i villervalla overallen som jag velat ha till Joline(kommer nog med posten imorn).. Den jag köpte på lindex velade jag ju med om jag skulle byta storlek, men nu när jag fått tag i villervallas som jag ville så bytte jag istället in den andra mot några behövande bodys! (Lindex, 3 favoriter för 2)..
Blandade storlekarna 62 och 68.. hon växer ju som bara den så bäst att inte köpa allt i samma!
Sen kunde jag heller inte motstå ett par ursöta byxor som lindex oxå fått in nu! Och när jag ändå hade pengar tillgodo från overallen så vafan! behövde bara lägga till 9kr! då fick jag 3 bodys och ett par byxor för 249kr+9kr!









Sen var jag även en sväng till baboon, där e de ju minst lika svårt att låtabli att handla till Joline!
Dom har ju fortfarande rea kvar å där fick jag med mig ett par mjuka jeans, lite fodrade från minymo, 50% rea.. :o)





Efter lite shopping så blev det fika på stan med Annelie och Jenny :o)
Sen hemåt å förbi Ica i borensberg för att handla hem mat.. och utan matlista lyckades jag ändå planera lite hastigt för att få ihop så det ska räcka till 3-4 maträtter! Tror jag lyckades iaf :oP
Så tråkigt att behöva åka till affärn var å varannan dag!

Nu hemma.. packat upp allt.. eldat, dragit igång en maskin tvätt, busat och plockat lite!
Så nu ligger vi utslagna på golvet framför tvn.. Joline i gymet och jag brevid!
Snart dags för snuttan att sova och jag ska väl snart hänga tvätten!
Sen blir det nog tvn en stund för min del.. eller om jag kanske ska ge mig på att fixa en ny header!

Återstår att se!
Postat av: Linda Olsson

Gud va fina kläderna va! Jag gillade det från lindex! Vill med ha!!! :D

Puss<3

2010-01-20 @ 22:56:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

De där jeansen har Loke med, älskar dom :)

2010-01-22 @ 11:37:16
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: