Oh myyy!

Publicerat 2010-01-15 17:41:21 | i kategori Joline

Ojoj oooj! Vilken dag!
Sessan har visat sin mamma en annan sida av sig en stund idag!

På förmiddagen här blev hon lite smågnällig sådär(så man kan tro att hon kanske börjar bli hungrig).. Så jag la henne intill, men hon skulle INTE ha.. fast det verkade så, så jag försökte igen å igen å igen! Men NEEEJ!
Sen fick hon världens utbrott (vad jag nu i efterhand tror var för hon vart ivrig) men iaf.. hon vägrade äta och bara skrek å skrek å skrek, hon vägrade ALLT! 
Och det skar i mig att se henne så ledsen å inte kunna göra något :o(
Hon höll på i en timme, jaa tills hon somnade, det måste ha vart av ren utmattning. För hon hade inte ätit på ganska länge.
Men iaf medans hon sov så gjorde jag iordning ett bad åt henne, eftersom att bada är någon hon verkligen gillar, hon blir så lugn och harmonisk när man stoppar henne i baljan! och efter 30 minuter vaknade hon.. Sagt å gjort så fick hon sig ett bad! i ungefär 15 minuter efter badet höll hennes lugna jag i! Sen börja det igen och ingenting funkade för att få henne lugn! Jag testade allt igen! Sen somnade hon efter kanske 45 minuter.. Och då sprang jag ner och pumpade ur bröna på 100ml (tänkte att jag lurar henne lite med flaskan när hon vaknar sen).. För det är ju faktiskt så att ur flaskan kommer ju maten direkt! Det kan ju ha vart så att hennes skrik blossa upp pga att hon vart ivrig när det inte kom någon mat direkt! Så var min tanke iaf! och när hon vaknade så gav jag henne flaska direkt och shit som hon åt! Hon var ju hungrig stackarn å så kom det inget från början :o(
Hon lixom ville inte ens börja tutta så att det rann till.. Men när dom 100 va slut så gick det bra att äta somvanligt igen! då va hon så lugn! Och efter det har det inte vart nåt alls!




Efter det har vi busat och lekt som bara den!
(spanar in klockan på väggen här)



Glad skrutt!
<3
Glad mamma!



Pratar till klockan på väggen(köket)


Kommer kanske ett litet videoklipp sen :o)


Nu ska sessan å jag gymma!!

Postat av: Malin

herre gud vad hon var lik Tobbe på andra bildern :O

2010-01-15 @ 18:01:58
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men! Sådär stor ska hon inte va än! Hon va ju minimini nyss!!! Fan va fort det går! När fan ska vi ses!!! :D Saknar dig ju hjärtat <3



Puss

2010-01-15 @ 19:14:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: