Bvc och Paket ..

Publicerat 2010-01-14 15:58:42 | i kategori Joline

Bvc besöket idag gick likabra som alla tidigare besök!
Det var dessutom mer läkarbesök den här gången. En läkare som bände på ben och armar och testade reflexer osv.. och alla reultaten va kanonbra :o)
Hon följer kurvan som hon ska med vikt och längd. Väger nu 5710g och mäter 59cm.. Samt huvudomfånget som nu är 40cm!
Nästa gång vi ska dit är det dags för 3 månaders-sprutorna..!

Dagen här innan vi for iväg började med en förbannad Cicci..(inte nog med att ha bli väckt av ett telefonsamtal kl 8.00 när klockan skulle ringa kl 9.00) där tiden till min läkarkontroll av mig i eftermiddag ställdes in, utan jag hatar även att vakna upp på morgonen å behöva ta en vals med dammsugaren de första jag gör! Jag storstädade igår och idag direkt va det ett måste att dammsuga överallt igen! Jag står inte ut! :@
Det råder delade meningar om att ha Bosco kvar pga flera anledningar!

Nu dock har jag lugnat mig.. Men jag kommer behöva dammsuga ikväll igen, ser jag redan nu! NOG OM DET!




Precis hemkommna från bvc och affären!



 Sessan är en bestämd liten tös som SKA ligga på sidan :oP


 
Halvsovandes myser hon med händerna sådär fram å tillbaka :o)



haha SÖTNOS <3
Somnat än kanske!? , njaaaaa först gosa lite till.. sen såh!
hehe!



När vi kom hem så låg det även ett paket i brevlådan :O
Joline hade fått paket av Tobbes moster Vivianne!

JÄTTEFINA KLÄDER :o)


Rosa tröja/tunika och vita byxor med fötter :oP

Vi är såååååå tacksamma!
Hur snällt som helst att skicka paket bara sådär helt oväntat utan anledning!
Ett stort plus va oxå att det var i strl 68.. det vi har allra minst kläder i nu!
68 är ju stort ännu!
Men hon kommer bli så fin i det sen :o)

TUSEN TACK TILL VIVIANNE!



Vi är så tacksamma för allt vi fått, ALLA KLÄDER EFTER KUSIN WALTER är inte fy skam!
Det används massor!
TACK DÄR OXÅ VICKAN, Men det har jag väl redan sagt ettpar ggr! hehe :oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: