Fredag!

Publicerat 2010-01-01 19:38:02 | i kategori

Godkväll.

En såhär lugn dag har jag nog inte haft senaste veckan!
Som jag har grejat med en massa måndag till torsdag.. all ved i måndags, flyttstädning av lägenheten inför besiktning(det godkändes) så nu är den et problem mindre! SKÖNT! men det var lite jobb med de helt klart och tog ett antal timmar! men somsagt ett problem mindre!
Sen har jag FÖRSÖKT städa hemma.. det är omöjligt att bli klar! För såfort jag dammsugit hela huset å ska börja skura så är det bara dammsuga igen...HUNDHÅR överallt å hela tiden! Det tar aldrig slut.. Bosco fäller som fasn å det är så mkt så det är inget man kan låta ligga någon dag för då har man raggsockar utan att ha tagit på sig det! Han har alltid hårat ner mycket men nu är det extremt å det slutar aldrig.
Usch det är ett stort problem här hemma för mig! Inte vill jag lägga ner Joline i sitt babygym eller på en filt på golvet när det är fullt med hundhår heller!

Jag har ett tag börjat överväga om vi ska ha Bosco kvar.. det är jättesvårt att tänka mig att inte ha det.. Men jag har verkligen inte ork eller tid till all städning som blir efter honom. att behöva dammsuga minst en gång om dagen funkar inte!! låter kanske konstigt att överväga att göra sig av med en hund för att den hårar ner.. Men det är ingen lek så mkt arbete som det faktiskt är med städning! Det är skitjobbigt! Tänk sen när Joline ska krypa runt i det, DÅ kommer jag få städa ännu mer och oftare för att hon ska kunna göra det. Och det är inte mysigt nånstans för henne att krypa runt i det!

Jag har inga som helst problem med att städa. Det kan t o m va skönt att gå runt å städa å greja ibland.. men så mkt finns inte!! Fast jag vet inte om jag fixar att göra mig av med honom heller.. Vi har ju haft honom 2 ½ år!! :S
Fast en förändring måste ske å de NU!


Nog om det nu. Bjuder på lite bilder från dagen/kvällen istället!



 Snuttan somnade efter sin skrikpanikattack hon hade!
Ingen aning om vad som hände, men vi tror det var att hon hade nappen i munnen samtidigt
som hon blev lite täppt i näsan så det vart obehagligt!
Efter att ha gett henne koksaltlösning så slocknade hon såhär!
Stackars lilla!
Ignorera dubbelhakan närjag sitter sådär, haha!



Sötnosa för en timmesen i sitt babygym!



ROAD TILL MAX :o)



:o)






Nu är jag sugen på godis så måste fixa fram nåt :oP
Eller baka nåt kanske..

Hejsålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: