Barn uttrycker sig annorlunda!? :oP

Publicerat 2010-01-21 01:08:15 | i kategori

Mitt i natten!
Jaa här är jag vaken mitt i natten, kan inte somna! Varför vet jag inte?? Men jobbigt är det!
Tänkte bjussa på ett par bilder från förmiddagen idag innan vi kom iväg till stan!
Jag klädde så snällt på henne dessa kläder och fotade henne innan det var dags att klä på henne overall osv..
Sagt och gjort, fastspänd i bilbarnstolen, nästan på G ut till bilen så brakar de i blöjan.. Jahopp tänkte jag!! Bara klä av igen då!! :oP
Och OOOOH YEEEES!!! jag fick klä av ALLT och byta kläder på henne! Det är alltså så man gör? när man visar sin mamma att man inte gillar hennes klädsmak! Ahaaaajaaa!

För efter att klädbytet var gjort så verkade inte dom kläderna heller duga! Då kräktes vi lite på dom oxå, upp å byta lite igen!! haha..
De e lustigt hur barn pratar med sina föräldrar eller hur!? :oP Att dom ska va så extrema i sitt "tal".. hahaha!






 

 
 


Jag tyckte inte de va fel på kläderna alls faktiskt!? hihi.. :oP
Jag tyckte mer tvärtom att de va himla fint!
Men men säger hon de så! ;o)


 Mammas lilla charmtroll <3

Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

Hihi lilla bustjejen! Hon är verkligen ursöt hon också! :-)



Och TACK TACK TACK för din kommentar! Du gör mig GLAD!!



Många kramar

2010-01-21 @ 09:07:36
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda Olsson

Haha! Vilken vilja ;) Mahaha! :P

2010-01-21 @ 10:38:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: