"Kom ihåg igår, tänk på imorgon, men lev idag"

Publicerat 2010-02-06 23:17:50 | i kategori

Godkväll.
Oooooom jag är trött nu. för trött för att ens orka tänka! Jag har inte gjort nåt speciellt alls idag för att vara såhär trött men men , lite segare dagar har vi väl alla :oP
Har vart iväg till stan en sväng, och efter det till Tobbes mamma å hälsade på en stund, och sen lkpg för att kolla på bil.. men det blev inget bilbyte! våran dag kort + en massa bus och myyyys!

Innan jag bjuder på dagens bilder(as usual) så måste jag få säga att vad skönt det är att det faktiskt finns fler mammor som känner som jag.. angående att ha en snäll son/dotter, eller ett tycke om att det mesta är bra! Och saker/funderingar kring, förskönat mammaliv!
En tjejs blogg som jag läser dagligen har en ganska exakt lika syn på detta som mig..vi har båda 2 snälla och lugna barn(hittills) och såklart vill vi båda skriva om hur bra vi har det med våra guldklimpar, UTAN att det ska tas på fel sätt av andra!
Här är ett inlägg ur hennes blogg från idag om just detta som jag tänker på ganska ofta ..  FruEvelina
Självklart sitter jag inte och tar för givet att J alltid ska vara såhär lugn, och såhär snäll och nöjd med det mesta!
Även jag som mamma förstår att alla barn har "bad days" eller helt enkelt bara känner för att gnälla en extra gång på sin mamma och pappa. och för att inte tala om trots! Såklart är de flesta barn trotsiga både en och fler gånger under sin uppväxt.. SÅ summa summarum, jag lär nog få min beskärda del jag oxå, hehe..(eller kanske inte).. sånt man inte vet.. MEN JAG TAR INGET FÖRGIVET (saker finns med i bakhuvet), men så dumt att ta ut dom nu i förväg.. varför sitta nu och tänka på att det kanske blir trots och dåliga dagar sen, när vi har bra och glada dagar nu! Att leva i nuet!

Jag säger såhär; "Kom ihåg igår, tänk på imorgon, men lev idag"




 Sessan idag innan avfärd mot, först stan, sen farmor(Jolines)..



wiiiiie åka till farmor!! hihihi...



Här är för ettpar timmarsen, innan Sessan somnade.
iklädd pyjamas å redo för sömn!
Men lite gos innan såklart<3



Nu har prickarna runt mun kommit tillbaka igen(som vi tror är av nappen)
Typ nappexem/skav! men dom försvinner på bara ettpar timmar igen!


Nu läsa vidare lite i bloggar!
Hoppas alla haft en bra lördag!

Postat av: Camilla

Fina bilder :) Hon är helt bedårande den lilla fröken... Kram

2010-02-07 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: