Torsdag!

Publicerat 2010-02-18 16:03:07 | i kategori

Godmiddag!
Här har vi en (iaf jag just nu) pigg dag.. Lilla Joline somnade precis i min famn nu, efter mycket bus och skratt i gåstolen! Det var ingen dum idé att testa den.. Fast såklart låter jag inte henne sitta däri alltför länge, så stor är hon inte än(tycker jag).

Just nu är min syster inne på US för att FÖDA BARN, wiiiie(Jolines första lillkusse som är mindre än henne), så nu snart är inte Joline minst i släkten längre! Som dom kollat upp så ska det vara en liten tjeja i magen(kanske utanför redan) men har inget hört än.
Dom hade tid för snitt kl 06 imorse, men vid middagstid skickade syster sms om att det dragit ut på tiden för dom tog akutfall före. så vid middagstid satt dom alltså fortfarande å vänta!
Anledningen till snitt är att dom gjort vändningsförsök en gång för en veckasen som inte lyckades. å sen när dom skulle testa andra gången i förrgår så insågs det att bebis var ganska liten och att det var förlite fostervatten, så därför fick dom en tid nu! Tror förklaringen var att moderkakan va "trött" där bebisen får all näring ifrån lixom, å för att inte chansa på att den inte ska sluta fungera så togs beslutet såhär!
Måste nog (trots att man kanske tänkt sig föda vaginalt) kännas skönt att dom tar beslutet så!
Att snittas är ju lika mycket att föda barn som vaginal förlossning(anser jag), så nu väntar vi med spänning på att höra att allt är okej med la familja därinne!


Och inte är jag snål på bilder idag heller :oP



Från igår(onsdag).. Mys å bus i soffan!
Här ser man att J har lite blåare ögon än mig, mina är ju lite lite åt de grå/gröna hållet :o)



Mamman plattade håret igår, och shit så jag saknat håret så!
Det blir nog högst troligt att fortsätta med :oP



Oxå från igår.




Imorse! Morgonbus!



Nyssens, innan hon somnade :o)



Och här är nu, så sött som hon sover!
Datorn har jag framför på benen nu :oP hehe..




Lite kaffe på den här dagen kanske :oP

Postat av: julia och egon

fina ni är =) <3

2010-02-19 @ 06:49:36
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Så fina är ni! <3



Du! Spara babygymmet! Jag vill köpa det sen! :P



Puss

2010-02-20 @ 09:48:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: