Tisdag morgon!

Publicerat 2010-02-02 10:26:47 | i kategori

Godmorgon!
Sessan väckte mig somvanligt klockan 09, och var hur glad som helst, hon låg å jollra som aldrig förr!
Och jag kunde inte annat än le.. Men idag var en sån morgon som jag bara ville ligga kvar, bara en liten liten stund till, kanske bara 30 minuter! hihi.. men jag piggnade till ganska fort när vi låg och pratade! Så upp kom vi 09.15!
Har hunnit med dom viktigaste morgonbestyren redan.. Och Joline har(oxå somvanligt) tagit sin första sömn nu kl 10.. Ganska fränt tycker jag att det så ofta blir samma tider, och såklart skönt för mamman oxå, då kan man planera lite efter det(veta när man kan passa på med tvätt/städ osv)..




Här är precis nyssens innan hon somnade!



Hon försöker, och försöker!! :o)


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och springa ner och kolla så det brinner..
uppdaterar mer sen :o)


Ha en fin dag alla!

Postat av: Camilla

:D skoj att få se alla fina bilder på sessan..

2010-02-02 @ 10:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: