Sunday morning!

Publicerat 2010-02-07 11:51:12 | i kategori

God förmiddag!
Idag gick vi upp vid 10. Så för oss kan man väl säga att det är morgon förtfarande :oP
Dock bara jag och Joline som gick upp då, Tobbe sover fortf..
Men vi har iaf hunnit greja lite här.. Pannan, disken, frukost osv. Just nu har Joline somnat här i min famn å sussar så sött, en timme skulle jag tro :oP


Jag borde verkligen städa, men jag har ingen lust eller ork!
Det är verkligen inte kul alls att städa och fixa när man vet att det behövs igen ikväll..
Inte för att vi stökar ner så fort, men med långhårig hund så blir de så.. och det allra tråkigaste är mattorna.. SUCK! Ibland känner jag att jag bara vill bo i lägenhet igen(mindre att städa) Men nääe!





 Titta så fint skötväskan matchar vagnen!

Just jaa, jag har funderat lite kring detta med hjulen på vagnen!
Den vi har är kanon. Bästa valet till som det är nu, snö!
Men jag funderar på om det inte till somarn är smidigare med NITRO chassit.
Damma ligg och sittdel till, FAST svängbara hjul fram!
aja får se!!


Dags att städa lite då kanske.. blääää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: