Joline 3 månader!

Publicerat 2010-02-03 22:27:13 | i kategori Joline

Stort grattis till min lilla Sessa som blev hela 3 månader idag
<3

Varje dag med dig min underbara är lycka glädje och kärlek!
DU är det finaste!
Den här kärleken.... inget går upp mot den!

Att man från dag ett kan älska en individ så... mäktigt!
Det finns väl ingen annan kärlek som man kan älska så från sekund ett, eller t o m innan sekund ett och första mötet??!
Det känns som det var igår du föddes älskade barn!
Tiden går för fort för att inte upskatta, älska och njuta av varje sekund med sina barn!
<3



Från förmiddagen!



Jag har alltså hjälpt henne att hålla den, hon har inte fått tag i den sådär bra själv, men hon höll kvar den ganska länge och tugga/dregla på :oP




Mannekängade efter ett skönt bad!
Och se så himla fint hon passade i den nya molnsuiten som kom med posten idag!
Den är lite lite stor men det var vad jag hoppades på när jag beställde den oxå, så där hade vi tur!
Tråkigt att köpa något som hon bara kan ha i en vecka för att hon sen växt ur det.
Den är strl 62/68.
Nu har hon dock en jättestor body på sig under men ville se hur matchningen blev med vitt under :o)
Annelie; vad tycks?? hahahaha :oP



(klickbar)

Postat av: Linda Olsson

Fina sötfisen! :D



Hur gick det med sprutan o så idag? :(



Puss

2010-02-03 @ 23:06:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja Joline är ju söt!! ;) Men på riktigt så var det riktigt gulligt på henne.. men jag tror att hon kan ha på sig vad som helst o få det att bli gulligt :D

2010-02-04 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: