Hela veckan!

Publicerat 2010-02-16 13:25:40 | i kategori

Godmiddag.
Har vart lite off härifrån ett tag. bara blivit så, har inte haft lust att skriva bara!
Och jag har väl inte så mycket att komma med nu heller..

JO, babysim är bokat nu. wiiiie! Fiii norpade åt sig dom sista 2 platserna åt oss med våra barn.. Så nästa måndag börjar de, spännande! Jaa det ska bli skitul att se vad Joline gillar en stor bassäng med vatten. Hon älskar ju att bada hemma, men för de behöver hon ju inte gilla det i simhallen, men det hoppas vi ändå på såklart!
Det blir nog kanon de där! Nu återstår bara frågetecknet om jag ska köpa badbyxor(tyg) åt henne, eller om vi ska köra med swimpants(badblöjor).. blir inte blöjorna tunga i vattnet? Fast känns ju ändå som dom kanske håller mest tätt ifall olyckan är framme! Jaja vi får se hur vi gör me de..
Det ska iaf bli jättekul att träffa Fiii med sin lilla Vincent oxå :o)

Nää jag tror nog att jag bara bjussar på bilder från veckan nu! Sen kommer ett filmklipp lite senare sen oxå :o^)



Torsdagskväll..11 februari!
 Först lite gos med heffaklumpen å sen efter ett bad somnade hon gott :o)


 
Fredags, 12 februari!
Joline fick paket i brevlådan.. :o) En mössa från Villervalla.
Såg ut som en liten tomtenisse(gumma) så jag blev "tvungen" att fota henne såklart!



Fredagskväll.
Ligger i gymmet, men hon är mer road åt tvn :oP



Söndags, 14 februari!
Haha, detta tyckte hon var SKITKUL, att se sig själv i spegeln!
 Hon är ju ännu lite förliten för gåstolen.
Hon är ju inte fullt så stadig för den än, och så når hon ju inte ner så hon kan skjuta på, men det säger sig ju självt, hon är ju inte mer än 3 ½ månad!
Men jag kände för att testa fär hon har senaste tiden tyckt de vart skitkul nör vi stått och hållt henne framför spegeln..
Och i gåstolen vart det så mycket roligare! haha.



;o)




Igår(måndags) morse :oP
Asgarv!
Vad det värmer i mammahjärtat både DÅ och även nu när man tittar på bilderna <3



Igår innan vi åkte till mamma/mormor!




Ocn en bild från nyss :o)



Kommer somsagt ett filmklipp senare från i söndags!

Postat av: Sanna

skönt att heffaklumpen har blöja på sig så han inte kissar i gymmet =)

2010-02-16 @ 17:04:21
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Ta en badblöja av mig. jag har ju så kan du ju testa innan du köper badbyxor. tänkte jag skulle testa med. hehe dom är ju vattentäta på nått vänster de där blöjorna så dom blir inte tunga :)

Nu får det gå fort till måndag tycker jag!!!

Ska bli jätte kul att träffa er med! =)

kraam

2010-02-16 @ 22:42:43
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: