kläder!

Publicerat 2010-12-11 02:10:26 | i kategori Shopping/Tips

Nattsuddare!

Besöket på ikano resulterade i precis det vi var där för(ute efter) och inget mer,
neej faktiskt inget mer denna gång. De ni!

-Pyjamas till mig, Pyjamas till J
-Kofta till mig, tröja till J

Lindex lindex Cubus lindex
Me like lindex!

Vi passade på att nyttja rabatten 25% på hela köpet :o)

Dock så är pyjamasen jag köpte till J påtok för stor.
Hoppas det går att byta den?! jag var för snabb att ta bort lappen, attans!
Kan man skylla på "julklapp" tro?

 
Pyjamasbyxor lindex 149kr och Pyjamastopp lindex 99kr.
Supersköna!


Den förstor pyjamasen. Lindex 99kr.


Här är Joline 2½ månad och har en likadan pyjamas fast lila och inte mer än strl 62.
Stoppåväx hörredu!

Jag har under flera dagar rensat min garderob (ja det är ett heltidsjobb och flerdagarsprojekt).
Jag har kläder kvar från när jag gick i skolan, sånadär kläder som;

"jaa den använder jag nog kanske nån gång"
eller
"Den kan jag säkert ha + - 5 kilo"
eller
Urtvättade kläder som man tror man kommer sakna om man kastar..

???
Hur tänker man egentligen?
kläder som legat ungefär sen jag gick ut skolan, som kanske användes sista gången när jag gick ut skolan, som var urtvättade redan då, som jag aldrig skulle klä mig i idag.. haha
Så 2 stora sopsäckar åker nu iväg till nån som inte har råd att köpa kläder.

Vad ska det ligga kvar i min garderob och skräpa för? Helt meningslöst!

Faktum är att nu ekar det i min garderob.
Vad fan har jag egentligen haft på mig? haha..

Naken chock á la Cic!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: